.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فيلترينگ تلويزيون اينترنتي دو نامزد رقیب

ستاد تبليغات انتخاباتي محسن رضايي از فيلترينگ تلويزيون اينترنتي وي با آدرس www.rezaee.org خبر داد. اين سايت به انعكاس برنامه‌ها و انديشه‌‌هاي دكتر محسن رضايي اختصاص داشت.

به گزارش "تابناک" مسئول فناوری اطلاعات کمیته تبلیغات ستاد انتخاباتی دكتر محسن رضايي با اعلام این خبر افزود: این نخستين باری نیست که مهرورزی دولت نهم بدون اعلام قبلی و دلیل قانونی شامل یک وب سایت می‌شود اما فیلترینگ یک وب سایت رسمی منتسب به يك نامزد انتخاباتي ـ كه هم‌اكنون رقيب رئيس آن دولت است ـ 48 ساعت پيش از برگزاری انتخابات خود حاکی از جریان سازمان‌یافته با هدف سانسور فضای مجازی است که از طرف دولت نهم سازماندهی می‌شود.

گفتني است كه طي چند روز گذشته اقبال عمومي مردم به سمت دكتر رضايي افزايش چشمگيري داشته و با توجه به اين‌كه حمايت گسترده مردم، فرهيختگان، انديشمندان از انديشه‌ها و برنامه‌هاي دكتر رضايي تهديدي جدي براي رقبا محسوب مي‌شود، فيلتر شدن سايت شخصي ايشان در واقع واكنشي است به موج حمايت‌هاي مردمي، چرا كه در روزهاي گذشته پيش‌بيني دكتر رضايي تحقق يافته و آرايي از هر 3 كانديدا به سبد آراي دكتر رضايي وارد شده است.

این گزارش می افزاید: با تلاش بخش فناوری اطلاعات کمیته تبلیغات این ستاد، سایت مذکور با دامنه www.rezaee.info هم اکنون فعال شده است.

گفتنی است پیش از این تلویزیون اینترنتی میرحسین موسوی نیز فیلتر شده بود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.